Friday, September 3, 2010

Hello:)

Tajuk entry nak poyo an?^_^ urm..as you all can see. I've changed my header. Lebih gedikk dari biasa. Background yang lebih exotic. My belog pon mahu beraya. Bukan tuan belog je yang bole shopping sakan beli baju raya utk raya. Belog juga ade jiwa okeh. So, lihatlah belog berwajah baru ini khas untuk raya. Okeh. Merapu sudah.

Act, malam ni agak tenang sket berbanding sblm2 nih sbb sok da stat cuti raya. So, sok da bole pulang ke kampung halaman. Rite now aku masih berada di dlm bilik kesayangan di Blok Melur sambil mencari journal utk FYP aku. Lagi beberapa hari kite semua akan meraikan Aidilfitri. Well. to be honest, aku x rasa pon nikmat nak beraya. Entahlah. Ade ke sebab aku da besar panjang dan taw x kan dpt duit raya lg or aku sedar yang pose x penuh dan x layak utk beraya or... ermm. The best answer is.. Raye skarang da x mcm raye dulu2. Dah x meriah dah. Honestly, keexcitedan yang aku rasakan skarang hanyalah semata-mata prasaan x sabar utk balik bercuti dan bukan perasaan x sabar nk beraya okeh. Da lame rasanya x bercuti. So, i am looking forward utk merehatkan minda yang sentiasa 24 jam berfungsi nih-___-'

Walaupun diri nih xde mood sgt nak beraya, but still i want to wish you all out there, Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin! Raya nanti jemputlah datang ke rumah di Melaka:) Kalau x taw jalan nak gi rumah, dekat tol ayer keroh tuh nanti tanyala kat toll gate girl/boy tuh. "Rumah Muzreena kat mane?" Insya allah. Ade yang mungkin taw. Mungkin la! @__@



Erm..Kalu sebelum nih, asal balik melaka je mesti akan ade konvoi raya ke umah member2 dan jugak cikgu2 bersama member2 skolah dulu. Tahun nih x taw la ade ke x lagi konvoi sebegitu rupa. Caah kat India. Lili pon akan balik ke Rusia 4hb nih. Rasa cam xsronok je if x lengkap. Nasib baik lah dapat jumpe Lili rituh mase balik Melaka. Dapat gak la lepas rindu. Huu. Cumenye xberkesempatan nak jumpe Caah. Sgt kebizian mase die dan Mas ajak jumpe. Ralat okeh! Full stop T.T
Okeh2. nih time pegi lepas gian jumpe Lili rituh. Enjoy gile:)




men bowling dulu sementara tunggu Aina abes keje. DAANNN... score aku sangat hina! Ok! tutup cite bowling-__-' Tepat pukul 6pm, amik Aina dr tempat keje dan terus menuju ke Johnny's. Lapar gile okeh! Dapat jugak berbuka puasa bersama-sama:')





Rite afta makan, trus gi serbu GSC, tgk movie REPO MEN. Best gile. Tapi ending hampeh. Memang hampeh ah! >.< For those yang mahu tgk cite best gile dan sanggup menanggung risiko menghadapi ending yang menyakitkan hati, pilihlah REPO MEN!




Macho an?(^___*)

Okeh. dah pukul 4.40am dan aku masih tak tido lagi sedangkan roomate da bangun utk bersahur. Ish. Reena! Moh teman roomate sahur dan tido! Huuu.


2 respond!:

Anonymous said...

eh??ade cte aku la!!bangge sat!hahaha
i miss u lalink!!;DD-lili

HeaVen.iS.ReeNa said...

ahahaha.harusla ade. ur my sweetie pie kan:p