Monday, November 22, 2010

It's a holiday!

Dalam banyak-banyak entry, rasenye ni la antara entry yang paling aku suka nak taip. Ke ade sape-sape yang tak suke entry sebegini dalam belog mereka? Angkat tangan sket. Nak tgk. Hehe.

Okeh. Semalam aku dah berjaya menghabiskan paper aku yang terakhir, Isu semasa dalam pengurusan. Aku terpaksa menelaah di kala org lain sebok mengemas utk pulang ke kampung. Ye. Sem nih memang agak malang dan mendukacitakan. Paper kami semua abis di hari terakhir semester. Huu. Tapi tape. What past is past. Moh la kite same-same menghargai cuti yang sedang dilalui ini. Yeay!
(menaip di atas katil empuk sambil dikelilingi ahli keluarga yang bahagia memang sesuatu yang indah!)

Walaupun cuti semester aku tak lah selama yang org lain dapat, selama 4 hari je, tapi aku bersyukur sebab masih diberi peluang utk pulang ke rumah dan merasai sedikit aura kecutian nih..walau perlu jugak gigih menyiapkan fyp di rumah.
(vocab menghancurkan bahasa -_-' )

There are so much work waiting for me sepanjang cuti nih.

1. FYP

2. Perkampungan segala aktiviti

3. FYP again!

Takpelah an. This would be my final experience going thru all this during semester break sebab kau kan da nak abes blaja reena. Bulan 5 nanti kau dah nak dewasa. Mane ade lagik kampung-kampung kt kolej nih. So, enjoy it selagik bole! :D

To all my coursemate and dearest bestfwen out there. Semester depan would be our final sem. Tak sangka kan? Rasanya macam baru je semalam mendaftar dan pening-pening lalat dengan course kita.. Bachelor Science in Human Development & Management. Ye. memang pening dulu sbb aku mintak Human Resource tapi dapat lain pulak. But right now, sikit pon aku x menyesal dengan course nih sbb die lebih wide dr HR and i just love being a BSPMP student!:D
(nada bangga gila~)

Tak sabarnya nak menempuh final sem. Tak sabarnya nak jadik matang! Hoho.

Happy holiday everyone!

Jangan lupe tolong mak masuk di dapur. Yang lelaki pon same okeh! Tolong mak masak di dapur jugak. Nanti bila da kawen, pandai masak. Bole lah jadik suami mithali:p

Coursemate sayangg :')


Ice skating @ Sunway Pyramid



Sambutan Hari Raya Kolej (SAHARA)

0 respond!: