Monday, April 19, 2010

AKU BENCI KAU.

Errgghhh! dari pg smpi skang proses study account sgtla lembab.
Feel like to cry bile mengadap mende neyh. Could sumone pls help me? Ak rase sesak+menyampah+bengang bile ngadap buku neyh. Aku xpernah setawar neyh bile stdy ape2 subjek, but with u, ACCOUNT! Sgale macam perasaan negatif pon aku sanggup luahkan n muntahkan kat ko!

I wish i could fly and leave ol dis nonsense books and notes yg menyerabutkan aku! I don't want to be an accountant n i don't want to involve wit anything yg melibatkan accounting bile keje nnt. Why must i learn this? You stupido account! U ruined my life. If i know that i have to study this, i will never take this course! neverrr!~

Demm u acc! u know that i dun like u kan? U always noe walaupun aku slalu wat muke fake bile ngadap kau. (T_______T)

Dear brain, dear strength. Help me, please. Just for this time. Help me. Cooperate with me. Help me to settle it down. Plsss. You both je harapan aku skang. No one can help me dah.

I need u good brain. I need u my strength~

5 respond!:

anish said...

hehe. gudluck kak! ^^

btw, ade award tuk akak hepi2 sket arini :) tamo tensen2. here:

http://anischipsmorechoc.blogspot.com/2010/04/award-lagi-d-mwa-mwa-mwa.html

;)

HeaVen.iS.ReeNa said...

eheh. tenggss babe. nnti pas abes sgale azab akak update my blog wit ur award kayh! da tgk da rituh. hehe.tp sempat tgk jek. heee.:)

Kim said...

kak reena!~ gudluck!! sory lmbt komen. internet lembab.. ha ha ha ni br dpt berblogging~ :D

HeaVen.iS.ReeNa said...

it's ok kim. akak pon. bnd len laju je broadband neyh. tp bile nk update blog, trus siput. haih! eh. akak da abes xam. yeay! bole meronggeng:)

anish said...

nak ronggeng jugak!!!! :D hehehe