Saturday, April 17, 2010

Current kegilaan ^___^

Lately aku sgtlah menggilai lagu Bilionnaire yg dinyanyikan oleh Travie McCoy featuring Bruno Mars.. Huu. mase first2 starting lagu, dgr suara Bruno Mars, bikin hati aku cair. Sesungguhnya aku sgtlah menggilai mana2 lelaki yg suara lunak begitu ye. Kalau aku jumpe, akan ku tangkap dan simpan dlm almari. Xnak kongsi ngan sesape pon. *Tekad*

Well, listen to it. U'll love it just like i LOVEE it!^__^



Kan?kan?kan? Betul x hape aku kate? Ok. nk pegi dgr lagi buat yg ke brapa ribu kali ntah. N sambil2 study account. Moge2 dpt account A++ bile ditemani lagu sebegini:D


P/S: Im getting better now. Thanks for those yg always bg aku kata2 perangsang di kala aku dilanda resah dan gelisah dan bencana dan segala lah. Uhuh. Thanks korg. Korg mmg kawan yg baik. Walau jauh, slalu concern psl aku. Xpernah gagal. Oh. ade juge yg dekat mengambil berat. Terharu:')

0 respond!: