Monday, April 19, 2010

Back to normal please(-_-")




Takutnya utk mempercayai lagi
Kerana acap kali kepercayaan itu membunuh perasaanku

Takutnya utk menyayangi lagi
Kerana acap kali kasih sayang itu melemahkanku

Takutnya utk berharap lagi
Kerana acap kali harapan itu memutuskan semangatku

Takutnya untuk meneruskannya lagi
Perlukah aku berhenti?

I want everything to get back to normal
Tapi aku takut nk neutralkan balik perasaan neyh
Takut air mata akan bergenang lagi utk entah ke berapa kali

Is it so hard for people to understand me
or it's hard for me to understand people sebenarnye?
Is it bcoz of I am the one that cannot understand u?
Atau kite yg xde kimia tuh?

But, trust me.
I'd put a lot of effort to understand u.
But it seems that i just can't understand u at all.
We had our own way of life

And i am the one who cannot cope with yours

Aku ade pandangan aku sendiri dan kau pun ade pandangan kau sendiri
Aku meragui kelancaran persahabatan ni
Tapi kau yakin ia akan berjaya
Kenapalah kau boleh begitu yakin
di saat aku telah hilang segala kekuatan terhadap persahabatan kita ini?




0 respond!: