Friday, April 16, 2010

Terdetik

Huhu. yes it is. Suddenly je terdetik nak update belog, setelah berpulun2 mencantikkan belog kesayangan neyh. Eheh. Biarla owner die x cantik mane pon, janji belog saye ade style lah!:D Umm. skang tgh musim exam bagi seluruh kawasan UPM ye saudara dan saudari sekalian. Aku juge baru je melepasi 3 halangan beberapa hari yg lalu. Next papers will be on 22nd and 23rd April. Paper tough tuh. Accounting (yg ak repeat tuh.FINE!), Teknik Kuantitatif and oso Macroeconomy. Huh. Amek ko reena! Memeruk la kau dalam bilik dan jgn pegi ke mana2 pon. Kau kan da janji ng diri kau sendiri nk banggekan mama abh. SO, sedar2 la diri ye. Baiklah (-_-")

Xasabar rasenye nk abeskan exam then bole la memulakan kehidupan yg sgt dinanti2kan which is praktikal. Ye saye. Praktikal ye. Aku mmg teruja tahap hape ntah bile sebut psl praktikal neyh. Sebab ak mmg la aim satu tempat ni...PERBADANAN PUTRAJAYA. Wahh. siap nk capital kan? gedik. Surat permohonan still in progress. Aku berharap sgt2 la ak diterima sbb mmg nak sgt2 praktikal kt ctu. Mule2 mase abah sebut PPJ xde la heran mana pon, niat mmg nk kejar private company, bole dpt duit byk, bole shopping byk sem dpn nnt. Haih..sgtla x matang pemikiran neyh ye. Naseb la. Tapiii!!!! setelah org itu, ye org itu. sape die? teka la sndr *nada gatal*. haa. setelah die berusaha mencarikan PPJ tuh utk aku mase ktorg kuar rituh, aku terpana dgn keindahan bangunan tu. Eh. aku pernah lalu la kt dpn bangunan tu. Byk kali kot! Ingtkan bangunan Maybank. Aduh. memalukan diri sndr(-_-')

Ye, aku mengaku nak praktikal kt ctu sbb bgunan die cantik gile. So what?? ade aku kesah korg nk komen hape?ha?ade? Emo jap. Act, ade cite di sebalik keinginan aku utk praktikal kt ctu. eheh. but it's too early to share wit u all in here. next time kayh!:) Therefore, eh. eh. eh. gedik je bunyi BI kau. umm. oleh itu (ok. better) aku sgt berharap la dpt praktikal kt ctu. Nnti bole la upload gamba2 gedik santai di meja ofis utk tatapan korg smpai korg da hafal bape banyak jerawat kt muka aku. uhuh. Seronok kan?

K ah. entry kali neyh saje je merapu. nak test kebolehan menaip neyh masih ade atau tak. Okeyh. ternyata. ade sket lg. Walau jalan cerita berterabur:|



Gamba neyh time dinner floor kat restoran steamboat@MAEPS yg berbaloi2! Da ujung sem da rupenye. Da nk grad da rupenye. Da nk tua da rupenye:p

P/S: Lihatla pipi yg bagai ditiup angin hingge kembong begitu. Lihatlah. lihatlah. (T___T)

0 respond!: